17:31 Клас Доджо | |
Един от основните проблеми на съвременното училище е дисциплината и поведението на учениците. Сайтът „Клас Доджо” предоставя на учителите възможност за по-лесно управление на дисциплината и поведението в класа. Това става чрез отбелязване на положителните прояви – „Не закъснява”, „Работи в екип”, „Помага на другите” или това над което трябва да се работи – „Не е подготвен”, „Разсейва се”, „Говори в час”. Оформят се доклади с данни за поведението на учениците, които се споделят с родителите. Веднъж поканени, родителите могат да влизат в профила и да проследяват поведението на своето дете през цялата учебна година. Ученикът може да променя аватара си и да следи какви точки е спечелил за деня, седмицата или месеца. От тази учебна година 3 паралелки от ІІ СОУ „Проф.Никола Маринов” се присъединиха към семейството на Клас Доджо – ІІ д клас с кл.ръководител старши учител Румянка Добрева, ІІ а клас с кл.ръководител старши учител Галина Петрова и ІІ г клас с кл.ръководител главен учител Елева Чукарева. Оказа се, че за децата е много интересно и те сами започнаха да предлагат идеи за подобряване на дисциплината. Родителите също одобряват този начин за взаимодействие между учители и родители. Според тях това е един успешен начин да се комуникира с родителите за развитието на техните деца. Те очакват споделянето на всякакви прояви от деня за поведението и проблемите на децата. Ето защо на 22.10.2014 г. с ръководството на училището и преподаватели от начален етап се проведе обучение по плана за вътрешно-училищната квалификационна дейност на тема „ClassDojo – управление на дисциплината в класната стая”. Включиха се и представители на родителите. Старши учител Румянка Добрева запозна присъстващите с ресурсите и управлението на сайта. ClassDojo допринася да се приучат учениците към постоянство, да се насърчат към творчество, към развитие на личностна рефлексия. Мисията му е да се ускори развитието на тези силни качества чрез сътрудничество между учители, ученици и родители и в училище, и у дома. Сайтът спомага за овладяване на дисциплината в класната стая и за повишаване успеха на учениците. Съдейства за изграждане на ползотворни взаимоотношения и улеснява връзката между ученици, учители и родители. Главен учител за начален етап | |
|
Общо бр. коментари: 0 | |