На 26.10.2016 г. учениците от ХІ г клас на ІІ СУ „Проф. Никола Маринов“ Търговище, с класен ръководител Здравка Радева, проведоха час на класа на тема „Глобалното затопляне“ като част от инициативата на УНИЦЕФ „Най-големият урок в света“. Те работиха самостоятелно по проблема, поставен на вниманието им преди седмица.
Прочети още ›››
|
С тържество „Слава вам, будители народни!“ по случай 1-ви ноември на 26.10.2016 г. учениците от осми, десети и единадесети клас отбелязаха Деня на народните будители. В актовата зала на училището, под ръководството на старшите учители по история и цивилизация Катя Цветкова и Мария Вълчева, участниците представиха живота и делото на Иван Рилски, Паисий Хилендарски, Петър Берон, Анастасия Димитрова, Иван Момчилов, Неофит Рилски.
Прочети още ›››
|
Проект BG05M2OP001-2.001-0001 „Система за кариерно ориентиране в училищното образование“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове.
НАЦИОНАЛЕН ПОРТАЛ Прочети още ›››
|
Учениците от Х г клас на Второ СУ „Проф. Никола Маринов“ Търговище, с класен ръководител Лазарина Стоянова, се включиха в „Най-големият урок в света“ -инициатива на УНИЦЕФ. Темата на урока, проведен на 26.10.2016 г., в часа на класа, беше „Как да се борим с бедността?”. Десетокласниците, разделени на 4 групи – „бедни”, „богати”, „средна класа”, „депутати” - работиха за установяване проблемите на бедните, причините за бедността, пътищата за изкореняването й.
Прочети още ›››
|
„Час по толерантност“ проведоха учениците от V б клас на Второ СУ „Проф. Никола Маринов“, с класен ръководител Йоана Маркова. На 25.10.2016 г. те се срещнаха с Бойко Янакиев – инспектор в Детска педагогическа стая, Областна дирекция на МВР Търговище. От неговата беседа децата научиха, че типичните младежки форми на насилие са телесна повреда, заплашване, принуда, изнудване и грабеж, противозаконно унищожаване или нанасяне на щета на чужда движима или недвижима вещ и др.
Прочети още ›››
|
|